Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
  1. Úvod
  2. Obchodné podmienky
OBCHODNÉ PODMIENKY

Všeobecné obchodné podmienky
Internetového obchodu www.dotykove-autoradia.sk

I. Úvodné ustanovenia a Vymedzenie pojmov
1.Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej aj “VOP“) sa riadia právne vzťahy
medzi spoločnosťou
Obchodné meno: TRAD, s. r. o.
Sídlo: Slnečná 835/1, 90023, Viničné, Slovenská republika
Zapísaná v registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel Sro, Vložka číslo 138416/B
IČO: 52 448 266
DIČ: 2121037193
Bankový účet: SK5883300000002901651520
Predávajúci nie je platcom DPH /Dane z pridanej hodnoty/
(ďalej aj “Predávajúci”) a každou osobou, ktorá je Kupujúcim tovaru, alebo služieb
ponúkaného Predávajúcim v Internetovom obchode Predávajúceho, a ktorá vystupuje v pozícii
spotrebiteľa v zmysle ďalších ustanovení týchto Všeobecných obchodných podmienok a
príslušných zákonov definujúcich spotrebiteľa, v rámci platnej legislatívy Slovenskej republiky
najmä zákonov: Zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo
poskytnutí služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo
prevádzkových priestorov Predávajúceho v platnom znení, Zákon č. 250/2007 Z.z. o ochrane
spotrebiteľa v znení neskorších predpisov, Zákon č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode
v platnom znení, Zákon č. 40/1964 Z.z. Občiansky zákonník v platnom znení, Zákon č. 250/2007
Z.z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení.

1.1.Emailový kontakt a telefonický kontakt na Predávajúceho je:
Email: info@dotykove-autoradia.sk
Tel. č.: +421940776070
1.1.1.Korešpondenčná adresa k zasielaniu písomností, reklamácií, odstúpení od zmlúv a.i. je:
TRAD s.r.o., Slnečná 835/1, 90023, Viničné, Slovenská republika
1.2.Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami sa upravujú právne vzťahy medzi
Kupujúcimi, ktorí sú spotrebiteľmi a Predávajúcim.
2.Kupujúcim je každá osoba (fyzická osoba alebo právnická osoba), ktorá odoslala objednávku
prostredníctvom elektronického objednávkového formulára využitím webového sídla
Predávajúceho, prípadne ďalšími diaľkovo-komunikačnými prostriedkami.

2.1.Spotrebiteľom je Kupujúci, ktorý je fyzickou osobou, a ktorý pri uzatváraní kúpnej zmluvy
prostredníctvom Internetového obchodu Predávajúceho, nekoná v rámci predmetu svojej
podnikateľskej činnosti.
2.2.Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu
vyplynúť) s Kupujúcimi, ktorí vystupujú v postavení právnických osôb, resp. s fyzickými
osobami– podnikateľmi, ktoré konajú v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti
/Kupujúcimi, ktorí nevystupujú v postavení spotrebiteľa/ sa vzťahujú ustanovenia zákona č.
513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.
2.3.Zmluvou uzavretou na diaľku sa na účely týchto Všeobecných obchodných podmienok
rozumie zmluva medzi Predávajúcim a spotrebiteľom dohodnutá a uzavretá výlučne
prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej
fyzickej prítomnosti Predávajúceho a spotrebiteľa, najmä využitím webového sídla prípadne
ďalšími diaľkovo-komunikačnými prostriedkami.
3.Produkty (ďalej aj „Veci“) sú tovary alebo služby, ktoré sú určené k predaju a zároveň sú
zverejnené v Internetovom obchode Predávajúceho.
4.Predávajúci je súčasne prevádzkovateľom elektronického systému prostredníctvom ktorého
prevádzkuje internetový obchod na doméne s názvom www.dotykove-autoradia.sk (ďalej aj
„Internetový obchod“).
5.Sťažnosti, alebo podnety Kupujúci môže taktiež adresovať aj priamo Predávajúcemu na
adresu. Predávajúci zároveň odporúča Kupujúcim, aby sťažnosti a podnety (z dôvodu urýchlenia
vybavenia) Predávajúcemu adresovali na emailovú adresu Predávajúceho: info@dotykove-
autoradia.sk
Akákoľvek sťažnosť, alebo podnet bude Predávajúcim posúdená a vybavená do 10 pracovných
dní od jej prijatia. Pričom o jej vybavení Predávajúci informuje Kupujúceho rovnakou formou,
akou Kupujúci sťažnosť, alebo podnet Predávajúcemu doručil.
6.V zmysle §3, ods. 1, písm. n), Zákona č. 102/2014 Z. Predávajúci informuje spotrebiteľa, že
neexistujú žiadne špeciálne príslušné kódexy správania, ku ktorým sa predávajúci zaviazal k ich
dodržiavaniu.
II. Objednávka produktu – uzatvorenie kúpnej zmluvy

1.Návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy zo strany Kupujúceho, je odoslanie objednávky
produktov Kupujúcim realizované prostredníctvom elektronického objednávkového formulára,
využitím webového sídla Predávajúceho, prípadne ďalšími diaľkovo-komunikačnými
prostriedkami.

2.K uzavretiu kúpnej zmluvy medzi Kupujúcim a Predávajúcim dochádza potvrdením
objednávky Kupujúceho, ktorú Kupujúci vytvoril v zmysle Čl. II., bod 1 týchto VOP
Predávajúcim, ktorý Kupujúcemu zašle potvrdenie (elektronicky na emailovú adresu
Kupujúceho, ktorú si zvolil Kupujúci) o prijatí objednávky.
Pozn. k bod 1. a bod 2. - Zmluva sa v týchto prípadoch uzatvára tak, že zákazník si vyberie tovar,
ktorý následne objedná, pričom práve objednávka zákazníka je považovaná za samotný návrh
zmluvy. Tým, že predajca zašle zákazníkovi potvrdzujúci e-mail, dochádza k uzavretiu zmluvy.
3.Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú a zaniká splnením všetkých záväzkov Predávajúceho
a Kupujúceho.
4.Predávajúci informuje Kupujúceho, že v prípade objednania produktov Kupujúcim, je
objednanie spojené s povinnosťou platby pre Kupujúceho, a to formou platby akú si zvolil
Kupujúci.
III. Kúpna cena a platobné podmienky
1.Cena tovarov a služieb objednávaných prostredníctvom Internetového obchodu (ďalej len
„kúpna cena“) je uvedená samostatne pre každý produkt a je platná v momente vytvorenia
objednávky Kupujúcim.
2.Základným platidlom je mena euro.

3.Kúpna cena tovarov, alebo služieb uvedených v internetovom obchode Predávajúceho je
celková cena tovarov alebo služieb vrátane všetkých daní, pričom je zreteľne uvedená
na Internetovom obchode Predávajúceho. V kúpnej cene tovarov, alebo služieb nie sú zahrnuté
dopravné náklady, ani iné náklady súvisiace s dodaním produktov. Predávajúci nie je platcom
DPH / dane z pridanej hodnoty/.
4.Formy dopráv a informácie o formách dopravy sú uvedené v čl. VII bod. 2 a nasl., týchto
VOP.
5.Formy platieb a informácie o formách platieb sú uvedené v článku IV. bod 1 a nasl., týchto
VOP.
IV. Spôsoby platby
1. Za tovar a služby v Internetovom obchode Predávajúceho môžete platiť týmito spôsobmi:
1.1.platba formou dobierky – poplatok 0 Eur
1.2.platba pri osobnom prevzatí - cena 0 Eur

1.3.platba vkladom, alebo prevodom na účet Predávajúceho – cena 0 Eur
V. Dodanie produktov
1.Predávajúci je povinný splniť objednávku a dodať Kupujúcemu tovary, alebo služby v lehote
najneskôr do 30 dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy v zmysle čl. II, bod 2 a násl., týchto
VOP. Zvyčajná lehota kedy Predávajúci tovar, alebo službu expeduje je však 2 pracovné dni odo
dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy, v zmysle čl. II, bod 2, týchto VOP.
1.1.Predávajúci je povinný dodať produkty Kupujúcemu v objednanom množstve a kvalite spolu
s daňovými dokladmi, ktoré sa vzťahujú k objednávke, a inými dokladmi, ak existujú a sú
typické pre dané produkty prípadne služby.
2.Miestom dodania objednaného produktu je adresa uvedená Kupujúcim v objednávke.
3.Dodanie produktu Predávajúci uskutoční vlastnými prostriedkami k rukám Kupujúceho (alebo
Kupujúcim písomne splnomocnenej osobe na prevzatie produktu), alebo prostredníctvom tretích
osôb (prepravných a zásielkových spoločností).
4.Dodanie produktu je uskutočnené jeho prevzatím Kupujúcim (alebo Kupujúcim písomne
splnomocnenej osobe na prevzatie produktu).
5.Predávajúci môže zaslať tovar ktorý je okamžite dostupný Kupujúcemu a zvyšnú časť
objednávky doručí dodatočne v lehote, ktorá je v súlade s lehotou doručenia podľa týchto VOP,
avšak len za predpokladu, že Kupujúcemu nebudú účtované žiadne dodatočné náklady, a len v
prípade ak stým Kupujúci súhlasí.

VI. Prevzatie produktu
1.Nebezpečenstvo poškodenia produktu a zodpovednosť za škodu na produkte prechádza na
Kupujúceho až jeho riadnym prevzatím, pričom nezáleží na tom, či Kupujúci prevezme produkt
osobne alebo prostredníctvom poverenej / splnomocnenej tretej osoby.
2.Vlastnícke právo prechádza z Predávajúceho na Kupujúceho momentom doručenia a riadneho
prevzatia tovaru, alebo služby Kupujúcim.
2.1.Kupujúci má okrem iného právo neprevziať dodaný produkt od dopravcu, najmä pokiaľ je
dodaná vec iného typu alebo v prípadoch /uvedený výpočet je len demonštratívny, a nedotýka sa
ďalších práv Kupujúceho neprevziať dodaný produkt/:
a) dodania produktu/produktov, ktoré sú v rozpore s uzavretou kúpnou zmluvou
b) dodania produktu/produktov, ktoré sú v poškodenom obale alebo,
c) dodania produktu/produktov, ktoré sú bez príslušných dokladov.

2.2.Pokiaľ dôjde k dodaniu produktu/produktov Kupujúcemu podľa písm. a) bodu 2.1 tohto
článku, má Kupujúci okrem iného právo na to, aby mu Predávajúci bezplatne a bez zbytočného
odkladu dodal vec v súlade s dohodnutými podmienkami v kúpnej zmluve, a to buď výmenou
produktu´/produktov alebo ich opravou. Ak nie je takýto postup možný, má právo Kupujúci
požadovať zľavu z kúpnej ceny alebo od zmluvy odstúpiť.
3.Predávajúci má právo na riadne a včasné zaplatenie kúpnej ceny objednávky od Kupujúceho za
dodaný tovar.
VII. Prepravné – spôsoby dopravy produktov a cena za ich dopravu 

1.Prepravné náklady Predávajúceho nie sú zahrnuté v kúpnej cene produktu uvedeného na
internetovej stránke. Formy dopravy sú uvedené v čl. VII bod 2.1. a nasl., týchto VOP, pričom
ceny za uvedené formy dopráv sú uvedené v čl. VII bod 2.2. a nasl., týchto VOP.
2. Spôsoby dopravy a cena za dopravu objednaných produktov:
2.1. Formy Dopravy:
2.1.1.Slovenská pošta
2.1.2.Osobný odber
2.2.Ceny za Dopravu:
2.2.1.Cena za dopravu prostredníctvom Slovenskej pošty na adresu v Slovenskej republike –
cena 0 Eur
2.2.2.Cena za dopravu prostredníctvom Slovenskej pošty na adresu v Českej republike– cena 10
Eur
2.2.3.Cena za dopravu prostredníctvom Slovenskej pošty na adresu v Rakúsku – cena 30 Eur /
pre uvedenú dopravu je možný len spôsob platby vkladom, alebo prevodom na účet
Predávajúceho
2.2.4.Cena za doručenie formou Osobného odberu – 0 Eur
VIII. Reklamačný poriadok 

1.Tento reklamačný poriadok je vydaný v súlade so zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky
zákonník v platnom znení (ďalej len „Občiansky zákonník“), zákonom č. 250/2007 Z. z. o

ochrane spotrebiteľa v platnom znení (ďalej iba „Zákon o ochrane spotrebiteľa“), zákona
č.102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe
zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov
Predávajúceho v platnom znení a zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode v platnom
znení. A upravuje právny vzťah medzi Predávajúcim, ktorým je:
2.Predávajúcim je spoločnosť
Obchodné meno: TRAD, s. r. o.
Sídlo: Slnečná 835/1, 90023, Viničné, Slovenská republika
Zapísaná v registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel Sro, Vložka číslo 138416/B
IČO: 52 448 266
DIČ: 2121037193
Bankový účet: SK5883300000002901651520
Predávajúci nie je platcom DPH /Dane z pridanej hodnoty/
(ďalej aj “Predávajúci”) a každou osobou, ktorá je Kupujúcim tovaru, alebo služieb ponúkaného
Predávajúcim v Internetovom obchode Predávajúceho, a ktorá vystupuje v pozícii spotrebiteľa v
zmysle ďalších ustanovení týchto Všeobecných obchodných podmienok a príslušných zákonov
definujúcich spotrebiteľa, v zmysle platnej legislatívy Slovenskej republiky, najmä zákonov,
zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytnutí služieb na
základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov
Predávajúceho a zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
3.Emailový kontakt a telefonický kontakt na Predávajúceho je:
Email: info@dotykove-autoradia.sk
Tel. č.: +421940776070
4.Korešpondenčná adresa k zasielaniu písomností, reklamácií, odstúpení od zmlúv a.i. je:
TRAD s.r.o., Slnečná 835/1, 90023, Viničné, Slovenská republika
5.Tento Reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti Kupujúceho, ktorý je spotrebiteľ pri
uplatňovaní práv z vád veci (tovaru), alebo služieb v zmysle uzatvorenej kúpnej zmluvy na

diaľku s Predávajúcim prostredníctvom elektronického obchodu Predávajúceho www.dotykove-
autoradia.sk
6.Kupujúcim je každá osoba (fyzická osoba alebo právnická osoba), ktorá odoslala objednávku
prostredníctvom elektronického objednávkového formulára využitím webového sídla
Predávajúceho, prípadne ďalšími diaľkovo-komunikačnými prostriedkami.
7.Spotrebiteľom je Kupujúci, ktorý je fyzickou osobou, a ktorý pri uzatváraní kúpnej zmluvy
prostredníctvom Internetového obchodu Predávajúceho, nekoná v rámci predmetu svojej
podnikateľskej činnosti.
8.Týmto reklamačným poriadkom sa upravujú právne vzťahy medzi Kupujúcimi, ktorí sú
spotrebiteľmi a Predávajúcim.
9.Právne vzťahy vyplývajúce z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady medzi Predávajúcim a
Kupujúcim, ktorý je právnická osoba alebo fyzická osoba podnikateľ, ktorý koná v rámci svojej
podnikateľskej činnosti /osoby, ktoré nie sú v postavení spotrebiteľa/ sa riadia podľa zákona č.
513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.
10.Produkty (ďalej aj „Veci“) sú tovary alebo služby, ktoré sú určené k predaju a zároveň sú
zverejnené v Internetovom obchode Predávajúceho.
11.Na vzťahy zo zodpovednosti Predávajúceho za vady tovaru, alebo služieb (ako aj ďalšie
právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s fyzickými osobami, ktoré pri
uzatváraní kúpnej zmluvy nekonajú v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti
(spotrebiteľmi), sa vzťahujú okrem všeobecných ustanovení zákona č.40/1964 Zb. Občiansky
zákonník v znení neskorších predpisov, aj osobitné predpisy, najmä zákon č. 102/2014 Z. z. o
ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytnutí služieb na základe zmluvy uzavretej na
diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Predávajúceho a zákon č.
250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.
12.Právne vzťahy vyplývajúce z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady medzi Predávajúcim
a Kupujúcim, ktorý je právnická osoba alebo fyzická osoba podnikateľ, ktorý koná v rámci
svojej podnikateľskej činnosti /osoby, ktoré nie sú v postavení spotrebiteľa/ sa riadia podľa
zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.
13.V zmysle §3, ods. 1, písm. n), Zákona č. 102/2014 Z. Predávajúci informuje spotrebiteľa, že
neexistujú žiadne špeciálne príslušné kódexy správania, ku ktorým sa predávajúci zaviazal k ich
dodržiavaniu.

14.Predávajúci je povinný dodať vec (tovar), alebo službu v súlade s uzavretou kúpnou zmluvou
t.j. v požadovanej akosti, množstve a bez vád (faktických, právnych).
15.Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec, alebo služba pri prevzatí Kupujúcim.
Ak nejde o použité veci, zodpovedá Predávajúci za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v
záručnej dobe (záruka). Odporúčame Kupujúcemu aby vady tovarov, alebo služieb uplatnil u
Predávajúceho bez zbytočného odkladu. Pri použitých veciach Predávajúci nezodpovedá za vady
vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá
za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.
16.Kupujúci je oprávnený predávanú vec, alebo službu pred prevzatím prezrieť.
17.Ak Predávajúci ponúka pri kúpe tovaru, alebo služby Kupujúcemu k predanému tovaru, alebo
službe bezplatne ďalší tovar, alebo službu ako dar, je na Kupujúcom či ponúkaný tovar ako dar
prijme alebo odmietne. Tento dar však nie je predaným tovarom, a preto Predávajúci
nezodpovedá za jeho prípadné vady.
18.Záručná doba je 24 mesiacov. Záručná doba pokiaľ ide o použitú vec je 12 mesiacov. Záručné
doby začínajú plynúť od prevzatia veci, alebo služby Kupujúcim.
19.Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá Predávajúci za vady,
ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka). Záručná doba je 24 mesiacov. Ak je
na predávanej veci, jej obale alebo návode k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie,
neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto lehoty.
20.Ak ide o použitú vec, Kupujúci a Predávajúci sa môžu dohodnúť aj na kratšej záručnej dobe,
nie však kratšej než 12 mesiacov.
21.Pri veciach, ktoré sú určené na to, aby sa užívali po dlhšiu dobu, ustanovujú osobitné predpisy
záručnú dobu dlhšiu ako 24 mesiacov. Záručná doba presahujúca 24 mesiacov sa môže týkať i
len niektorej súčiastky veci.
22.Na žiadosť Kupujúceho je Predávajúci povinný poskytnúť záruku písomnou formou (záručný
list). Ak to povaha veci umožňuje, postačí namiesto záručného listu vydať doklad o kúpe.
23.Vyhlásením v záručnom liste vydanom Kupujúcemu alebo v reklame môže Predávajúci
poskytnúť záruku presahujúcu rozsah záruky ustanovenej v tomto zákone. V záručnom liste určí
Predávajúci podmienky a rozsah tejto záruky.
24.Záručné doby začínajú plynúť od prevzatia veci Kupujúcim. Ak má kúpenú vec uviesť do
prevádzky iný podnikateľ než Predávajúci, začne záručná doba plynúť až odo dňa uvedenia veci

do prevádzky, pokiaľ Kupujúci objednal uvedenie do prevádzky najneskôr do troch týždňov od
prevzatia veci a riadne a včas poskytol na vykonanie služby potrebnú súčinnosť.
25.Ak Kupujúcim nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného
zákonníka a záručná doba je 1 rok.
26.Ak dôjde k výmene za novú vec, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci.
27.Ak dôjde k výmene časti novej veci, u ktorej to povaha veci dovoľuje. Na uvedenú časť začne
plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci.
28.Práva zo zodpovednosti za vady veci, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnili
v záručnej dobe.
29.Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú bol tovar v reklamácii. Práva zo zodpovednosti za
chyby tovaru, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak neboli uplatnené v záručnej dobe.
29.V prípade ak je Kupujúci spotrebiteľom, v rámci zákonnej záručnej lehoty sa reklamácie
riadia zákonom č 40/1964 Zb., Občiansky zákonník a zákonom č. 250/2007 Z.z, o ochrane
spotrebiteľa, obidva zákony v platnom a účinnom znení, s prihliadnutím k spresneniam v tomto
Reklamačnom poriadku.
30.Ak dôjde k výmene veci, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci. To isté
platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.
31.Kupujúci je oprávnený uplatniť práva zo zodpovednosti za vady veci, tovaru, alebo služby na
adrese: TRAD s.r.o., Slnečná 835/1, 90023, Viničné, Slovenská republika
Kupujúci môže vždy využiť právo uplatniť osobne reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni
spoločnosti, v ktorej je prijatie reklamácie vzhľadom na povahu veci možné, alebo v sídle
spoločnosti, alebo prostredníctvom tretích osôb napr. prepravné spoločnosti, zásielkové
spoločnosti, Slovenská pošta a.i..
Pri reklamácii Predávajúci odporúča Kupujúcemu doložiť faktúr, záručný list, alebo iný doklad
preukazujúci zakúpenie reklamovaného tovaru u Predávajúceho. Kupujúcemu sa odporúča pri
uplatňovaní reklamovanej veci, alebo služby opísať vadu a uviesť ako sa vada prejavuje.
32.V prípade ak Kupujúci reklamuje tovar, alebo službu inak ako osobne, Predávajúci odporúča
Kupujúcemu aby zasielal tovar spolu s detailným popisom vady tovaru, a dokladom
preukazujúcim zakúpenie tovaru v našom obchode (napríklad doklad o zaplatení, faktúra,
záručný list), a to z dôvodu urýchlenia reklamačného procesu.

33.Tovar v prípade reklamácie odporúčame zasielať doporučenou formou. Tovar Predávajúci
odporúča nezasielať formou dobierky, ktorá nebude z našej strany prevzatá.
34.Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je
reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, Predávajúci je
povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi ihneď; ak nie je možné
potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s
dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak
spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.
35.Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo
dňa uplatnenia reklamácie.
36.Vybavením reklamácie nie je dotknuté právo spotrebiteľa na náhradu škody podľa osobitného
predpisu.
37.Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3
dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité
technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení
spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu Predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch
možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní
odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma
Kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má
právo na výmenu tovaru za nový.
38.Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže
Predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu
na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na
odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Predávajúci je povinný
poskytnúť spotrebiteľovi kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie
najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie.
39.Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a Predávajúci ju
zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť,
komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné
posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace
účelne vynaložené náklady znáša Predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak
spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť Predávajúceho za vadu, môže
reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie.
Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie

všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne
vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
40.Spotrebiteľ má právo na úhradu nevyhnutných nákladov (najmä poštovného, ktoré uhradil pri
odosielaní reklamovaného tovaru), ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením oprávnených práv
zo zodpovednosti za vady tovarov a služieb. V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu chyby
veci, alebo služby má spotrebiteľ tiež právo na úhradu nákladov k tomuto odstúpeniu.
50.Náležitosti odborného posúdenia sú:
Odborné posúdenie musí obsahovať:
a) identifikáciu osoby, ktorá vykonáva odborné posúdenie,
b) presnú identifikáciu posudzovaného výrobku,
c) popis stavu výrobku,
d) výsledok posúdenia,
e) dátum vyhotovenia odborného posúdenia.
51.O vybavení reklamácie a o spôsobe jej vybavenia je Predávajúci povinný informovať
Spotrebiteľa, a to vhodnou a preukázateľnou formou, a to najneskôr do 30 dní odo dňa
uplatnenia reklamácie. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad a to
najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
52.Za ukončenie reklamačného konania (reklamácie) sa považuje jej vybavenie. Pod vybavením
reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku
osobe, ktorá reklamáciu uplatnila, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením
primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia, alebo zamietnutie
reklamácie v zmysle podmienok ustanovených zákonom.
53.Ak to charakter výrobku umožňuje, spotrebiteľ Predávajúcemu (určenej osobe) výrobok
odovzdá pri uplatnení reklamácie. Ak povaha výrobku neumožňuje doručiť výrobok
predávajúcemu (určenej osobe), spotrebiteľ môže pri uplatnení reklamácie požadovať
odstránenie vady na mieste, kde sa výrobok nachádza alebo si s Predávajúcim (určenou osobou)
dohodnúť spôsob prepravy výrobku.
54.Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď Kupujúci po skončení
opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Predávajúci je povinný vydať

Kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej
trvania.
55.Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má Kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne
odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
56.Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len
súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým Predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom
na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
57.Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to
Kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
58.Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať
ako vec bez vady, má Kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie
isté práva prislúchajú Kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však Kupujúci nemôže
pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.
59.Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má Kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
VIII. Odstúpenie Kupujúceho od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu
1.Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych  dní
odo dňa prevzatia tovaru, ak si Predávajúci riadne a včas splnil informačné povinnosti podľa § 3
ods. 1 písm. h). zák. č. 102/2014 Z.z. v platnom znení .
Ak Predávajúci včas a riadne poskytol spotrebiteľovi informácie o práve odstúpiť od zmluvy
podľa § 3 ods. 1 písm. h) zákona č. 102/2014 Z. z.)., spotrebiteľ je oprávnený aj bez uvedenia
dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku, alebo od zmluvy uzavretej mimo
prevádzkových priestorov Predávajúceho do 14 dní odo dňa:
a) prevzatia tovaru podľa čl. VIII, bod 1a. týchto VOP v prípade zmlúv, predmetom ktorých je
predaj tovaru,
b) uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo
c) uzavretia zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči.
1a.Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená
tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa
a) tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia
tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,

b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného
dielu alebo posledného kusu,
c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného
tovaru.
1.1.Ak Predávajúci poskytol spotrebiteľovi informácie podľa § 3 ods. 1 písm. h), zák. č.
102/2014 Z.z. v platnom znení  až dodatočne, najneskôr však do 12 mesiacov od začatia plynutia
lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa čl. VIII bod 1. týchto VOP, lehota na odstúpenie od
zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď Predávajúci dodatočne splnil informačnú povinnosť.
1.2.Ak Predávajúci neposkytol spotrebiteľovi informácie podľa § 3 ods. 1 písm. h) zák. č.
102/2014 Z.z. v platnom znení  ani v dodatočnej lehote podľa čl. VIII bod 1.1 týchto VOP,
lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 12 mesiacoch a 14 dňoch odo dňa začatia plynutia
lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa odseku podľa čl. VIII bod 1. týchto VOP
1.3.Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím
plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
2.Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť
alebo ho odovzdať Predávajúcemu alebo osobe poverenej Predávajúcim na prevzatie tovaru. To
neplatí, ak Predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním
poverenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na
prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. (§10 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z. z.).
3.Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, odstúpenie od kúpnej zmluvy oznámiť
najneskôr v posledný deň určenej lehoty Predávajúcemu. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa
považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané Predávajúcemu
najneskôr v posledný deň lehoty na adresu sídla Predávajúceho, ktorá je:
TRAD s.r.o., Slnečná 835/1, 90023, Viničné, Slovenská republika
Toto právo môže spotrebiteľ uplatniť aj v ktorejkoľvek prevádzkarni Predávajúceho. 
4.Odstúpenie od kúpnej zmluvy možno u Predávajúceho uplatniť v listinnej podobe alebo v
podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči. Uplatnenie odstúpenia od zmluvy je možné uskutočniť
aj prostredníctvom Formulára na odstúpenie od zmluvy, ktorý je sprístupnený na webovej
stránke Predávajúceho. Spotrebiteľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť aj ústne a to najmä
jednoznačne formulovaným vyhlásením spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy.
Odporúčame spotrebiteľovi aby v odstúpení od zmluvy uviedol číslo objednávky, dátum nákupu,
druh od akého tovaru odstupuje, meno a priezvisko, adresu a prípade aj číslo účtu, na ktorý mu
budú vrátené všetky platby, ktoré poskytol Predávajúcemu z odstupujúcej zmluvy, ak sa
rozhodne, že si žiada zaslať platbu za tovar na ním uvedené číslo účtu. V opačnom prípade
Predávajúci vráti spotrebiteľovi platbu za tovar rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri
svojej platbe.

5.Odstúpením od zmluvy sú si zmluvné strany povinné vrátiť navzájom poskytnuté plnenia.
Spotrebiteľ zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého
zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a
funkčnosti tovaru. Spotrebiteľ nezodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ak si Predávajúci
nesplnil informačnú povinnosť o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy podľa § 3 ods. 1 písm.
h). Zákona č. 102/2014 Z. z.

6.Spotrebiteľ môže k odstúpeniu od zmluvy bez uvedenia dôvodu využiť formulár odstúpenia od
kúpnej zmluvy. Vzorový formulár:
VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Internetového obchodu www.dotykove-autoradia.sk
(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)
– Komu: TRAD s.r.o., Slnečná 835/1, 90023, Viničné, Slovenská republika
– Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy na tento tovar/od
zmluvy o poskytnutí tejto služby* :
– Dátum objednania/dátum prijatia*:
– Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov*:
– Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov*:

– Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe)
V prípade ak si želáte zaslať peniaze na bankový účet uveďte jeho číslo:
.......................................
– Dátum:
* Nehodiace sa prečiarknite.

7.Ak spotrebiteľ od zmluvy odstúpi v zmysle zákona č.102/2014 Z.z., znáša náklady na vrátenie
tovaru Predávajúcemu podľa § 10 ods. 3 zákona č. 102/2014 Z.z., a ak odstúpi od zmluvy
uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné

vrátiť prostredníctvom pošty, To neplatí, ak Predávajúci súhlasil, že ich bude znášať sám, alebo
ak si nesplnil povinnosť podľa § 3 ods. 1 písm. i). zákona č. 102/2014 Z.z.
8.Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia
oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na
základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a
iných nákladov a poplatkov; tým nie je dotknuté ustanovenie § 8 ods. 5. Zákona č. 102/2014 Z.
z. Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy
uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Predávajúceho a o
zmene a doplnení niektorých zákonov
9.V zmysle § 9 ods. 3 Zákona č. 102/2014 Z. z. v platnom znení., Predávajúci nie je povinný
uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia,
ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný Predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa
rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na
najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný Predávajúcim.
10.Spotrebiteľ v zmysle § 10 ods. 2 Zákona č. 102/2014 Z. z. v platnom znení je oprávnený
vrátenie tovaru, ktorý nadobudol na základe zmluvy uzavretej počas predajnej akcie alebo v
súvislosti s ňou, Predávajúcemu odoprieť až do doby, keď Predávajúci spotrebiteľovi vráti
zaplatenú cenu alebo preddavok za tovar alebo službu.
11.Zásielky poslané v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy ako dobierka nebudú z našej strany
prevzaté. Kupujúcim odporúčame zasielať zásielky doporučene, alebo obdobnou formou bez
uvedenia sumy dobierky.
12.Pri odstúpení od zmluvy znáša spotrebiteľ iba náklady na vrátenie tovaru Predávajúcemu
alebo osobe poverenej Predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak Predávajúci súhlasil, že
ich bude znášať sám, alebo ak si nesplnil povinnosť podľa § 3 ods. 1 písm. i). Zákon o ochrane
spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku
alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Predávajúceho a o zmene a doplnení
niektorých zákonov
13.Okrem povinností uvedených v odsekoch 1, 3 až 5 a § 9 ods. 3 Zákona č. 102/2014 Z. z.
uplatnenie práva spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy nesmie mať za následok vznik ďalších
nákladov ani iných povinností pre spotrebiteľa.
14.Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7
ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.
Konkrétne:

a)poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a
spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na
odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
b)predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu,
ktorý Predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na
odstúpenie od zmluvy,
c)predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na
mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
d)predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
e)predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany
zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
f) predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s
iným tovarom,
g)predaj alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom
ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu,
ktoré Predávajúci nemôže ovplyvniť,
h)vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal
Predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného
tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté
počas návštevy Predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred
neobjednal,
i)predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov alebo
počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,
j)predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh
nedodávaných v ochrannom obale,
k)poskytnutie ubytovacích služieb na iný účel ako na účel bývania, preprava tovaru, nájom
automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s
činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa Predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby
v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,
l)poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie
začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že
vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

15.V prípade odstúpenia od zmluvy Predávajúci je povinný vrátiť Spotrebiteľovi finančné
prostriedky rovnakou formou, akou ich od Spotrebiteľa obdržal. Meniť formu vrátenia
finančných prostriedkov Spotrebiteľovi, je možné len na základe súhlasu spotrebiteľa.
16.Pri odstúpení od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru, Predávajúci nie je povinný vrátiť
spotrebiteľovi platby podľa § 9 odseku 1 zákona č. 102/2014. Z.z. pred tým, ako mu je tovar
doručený alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť Predávajúcemu, ibaže
Predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.
17.Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy o službách a pred začatím poskytovania služieb udelil
výslovný súhlas podľa § 4 ods. 6 zákona č. 102/2014. Z.z. v platnom znení, spotrebiteľ je
povinný uhradiť Predávajúcemu iba cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia
oznámenia o odstúpení od zmluvy. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta pomerne na
základe celkovej ceny dohodnutej v zmluve. Ak je celková cena dohodnutá v zmluve
nadhodnotená, cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta na základe trhovej ceny
poskytnutého plnenia.
18.Spotrebiteľ nie je povinný platiť za
18.1.služby poskytnuté počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy bez ohľadu na rozsah
poskytnutého plnenia, ak:
18.1.1.Predávajúci neposkytol spotrebiteľovi informácie podľa § 3 ods. 1 písm. h) alebo písm. j),
Zákona č. 102/2014 Z. z. v platnom znení
18.1.2.spotrebiteľ neudelil Predávajúcemu výslovný súhlas so začatím poskytovania služby
podľa § 4 ods. 6, Zákona č. 102/2014 Z. z. v platnom znení
18.2.úplne alebo čiastočne poskytnutý elektronický obsah, ktorý nie je dodávaný na hmotnom
nosiči, ak:
18.2.1.spotrebiteľ neudelil Predávajúcemu výslovný súhlas so začatím poskytovania
elektronického obsahu podľa § 4 ods. 8, Zákona č. 102/2014 Z. z. v platnom znení
18.2.2.spotrebiteľ nevyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu podľa prvého
bodu stráca právo na odstúpenie od zmluvy, alebo
18.2.3.Predávajúci neposkytol spotrebiteľovi potvrdenie v súlade s § 6 ods. 1 alebo ods. 2 písm.
b). Zákona č. 102/2014 Z. z. v platnom znení
18.2.4.Príslušným orgánom vykonávajúci dozor nad zákonnosťou v oblasti ochrany spotrebiteľa
je: Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie, so sídlom v Bratislave pre Bratislavský kraj,
Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava, Odbor výkonu dozoru, tel. č. 02/58 27 21
72, 02/58 27 21 04, fax č. 02/58 27 21 70, email: ba@soi.sk, webový odkaz na podávanie

podnetov: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-
podnet.soi
IX. Alternatívne riešenie sporov
1.V prípade, že spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho
reklamáciu alebo sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, zákazník má právo obrátiť sa
na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na žiadosť zákazníka podľa
predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní
odo dňa jej odoslania zákazníkom, zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho
riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení
spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na
alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia
(kontakt nájdete TU) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname
subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej
republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/, alebo priamo TU; zákazník má
právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Zákazník
môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu
pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej
stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/, alebo priamo TU. Všetky ďalšie informácie ohľadne
alternatívneho riešenia sporov medzi Predávajúcim a Kupujúcim – spotrebiteľom vyplývajúcich
z Kúpnej zmluvy ako spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiacich s Kúpnou zmluvou ako
spotrebiteľskou zmluvou sú uvedené na internetovej stránke Ministerstva hospodárstva
SR www.mhsr.sk a v zákone č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a
o zmene a doplnení niektorých zákonov.
X. Záverečné ustanovenia
1.Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu Všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť
písomného oznámenia zmeny Všeobecných obchodných podmienok je splnená jeho
umiestnením v Internetovom obchode Predávajúceho. V prípade zmeny vo Všeobecných
obchodných podmienkach, vzťah medzi Kupujúcim a Predávajúcim sa riadi podľa Všeobecných
obchodných podmienok platných a účinných pri uzatvorení Kúpno-predajnej zmluvy, a to až do
momentu jej zániku.
2.Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť)
s fyzickými osobami, ktoré pri uzatváraní kúpnej zmluvy podľa týchto VOP nekonajú v rámci
predmetu svojej podnikateľskej činnosti /spotrebiteľmi/, sa vzťahujú okrem všeobecných
ustanovení zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, aj osobitné
predpisy, najmä zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo

poskytnutí služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo
prevádzkových priestorov Predávajúceho a zákon č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.
3.Tieto Všeobecné obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť Reklamačného poriadku
a Zásad a poučenia o ochrane osobných údajov tohto internetového obchodu. Dokumenty -
Reklamačný poriadok a Zásady a poučenia o ochrane osobných údajov tohto internetového
obchodu sú zverejnené na doméne Internetového obchodu Predávajúceho.
4.Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť ich zverejnením v
Internetovom obchode Predávajúceho 01.09.2019

Kde nás nájdete
Tovar je možné osobne prevziať
po objednaní tovaru 
a následnom tel. dohovore
na adrese:
Slnečná 835/1
90023 Viničné
(okr. Pezinok)
T: 0940 77 60 70
Copyright 2019 www.dotykove-autoradia.sk. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk